تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود
سرخط خبرها

ورود استقلال به آسیا| رویارویی شاگردان مجیدی با الاهلی

  • کد خبر: ۶۴۱۴۶
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
ورود استقلال به آسیا| رویارویی شاگردان مجیدی با الاهلی
چهارمین نماینده ایران، بامداد فردا به‌مصاف الاهلی عربستان می‌رود، آن هم در شرایطی که خوشبختانه الاهلی در بحرانی بزرگ به سر می برد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ چهارمین نماینده کشورمان هم بامداد فردا اولین مسابقه خودش را در لیگ قهرمانان امسال برگزار خواهد کرد. تیم فوتبال الاهلی عربستان در حالی باید از ساعت ۰۰:۴۵ جمعه در نخستین دیدار آسیایی خود به‌مصاف استقلال برود که به‌دلیل ناکامی‌ها و شکست‌های متوالی در عربستان، در وضعیتی بحرانی به سر می‌برد. این تیم از ۸ بازی گذشته خود ۶ بار شکست خورده و فقط ۲ تساوی به دست آورده است.
 
طبق روال سال‌های اخیر، سهمیه ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا ۲+۲ بود تا این‌چنین پرسپولیس و تراکتور جواز حضور در مرحله گروهی را به دست بیاورند و استقلال و فولاد نیز برای رسیدن به مرحله گروهی، آماده حضور در دیدار پلی‌آف شوند؛ اما صاد‌رنشدن مجوز حرفه‌سازی یک تیم ترکمنستانی معادلات را برهم زد و به‌نوعی برای آبی‌پوشان پایتخت که فصل گذشته با نایب‌قهرمانی در لیگ برتر موفق به کسب سهمیه آسیایی شدند، یک میان‌بر را به وجود آورد؛ چرا‌که با حذف نماینده ترکمنستان و احتساب نیم سهمیه این کشور برای ایران، استقلال به‌صورت مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل‌۲۰۲۱ حاضر شد.


گروه C با یک میهمان ناخوانده

تیم فوتبال الاهلی که در اولین بازی خود در فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال ایران قرار می‌گیرد، پیش‌از‌این ۱۱ دوره در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور داشته که ۸ بار توانسته است از مرحله گروهی صعود کند و ۳ بار در همین مرحله از رقابت‌ها کنار رفته است. الاهلی در سال‌۲۰۱۱ به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت و عنوان نایب‌قهرمانی را از آنِ خود کرد. این تیم در سال‌۲۰۱۵ توسط نفت تهران از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و در سال‌۲۰۱۷ برابر پرسپولیس در یک‌چهارم نهایی شکست خورد.
 
الاهلی همچنین در ۲ فصل گذشته در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل تیم‌های عربستانی الهلال و النصر تن به شکست داده و حذف شده است. الاهلی برای دومین فصل پیاپی با استقلال ایران و الشرطه عراق هم‌گروه شده است. در فصل‌۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های ایرانی و عربستانی موفق به صعود از مرحله گروهی شدند و نماینده عراق از دور مسابقات حذف شد. در فصل‌۲۰۲۱ الدحیل نیز به این رقابت اضافه شده است تا جدال تیم‌های حاضر در گروه‌C جذاب‌تر شود.


استقلال‌- الاهلی؛ مهم‌ترین دیدار هفته اول لیگ قهرمانان

کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار استقلال دارنده ۲ عنوان قهرمانی با الاهلی عربستان را مهم‌ترین بازی هفته اول لیگ قهرمانان آسیا نامید. توئیتر رسمی لیگ قهرمانان آسیا‌۲۰۲۱ به معرفی بازی‌های هفته اول لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و از دیدار استقلال با الاهلی عربستان به‌عنوان مهم‌ترین بازی این هفته نام برد. AFC‌در‌این‌زمینه نوشت: مهم‌ترین دیدار هفته اول لیگ قهرمانان آسیا تقابل استقلال، دارنده ۲ قهرمانی قاره کهن، با الاهلی که ۲ بار سابقه نایب‌قهرمانی دارد، است. ستاره الاهلی در این بازی عمر السومه سوری است و در مقابل، ستاره تیم ایرانی وریا غفوری، کاپیتان استقلال است.


عمرالسومه؛ مهره خطرناک الاهلی

عمر السومه، مهاجم خطرناک و سوری الاهلی، که در اردوی تیم ملی کشورش در بحرین دچار آسیب‌دیدگی شده بود، می‌تواند در دیدار حساس مقابل استقلال به میدان برود. نشریه الریاضیه عربستان نوشته است که لارنسیو ریجکمپ در روز‌های گذشته جلسات درمانی فشرده‌ای را برای بهبود وضعیت مهاجم تیمش در نظر گرفته بود و حالا کادر پزشکی این تیم، چراغ سبز خود را برای حضور عمر السومه در‌برابر استقلال صادر کرده است. الاهلی که میزبانی گروه سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را برعهده دارد، طی ماه‌های اخیر رنگ پیروزی را ندیده است و شکست‌های متوالی منجر به تغییر سرمربی این تیم شد و به‌همین‌دلیل ریجکمپ برای دیدار مقابل استقلال به حضور مهاجم اول تیمش نیاز مبرم دارد.


شیطنت سعودی‌ها در غفلت AFC با تغییر ورزشگاه

سعودی‌ها در غفلت کنفدراسیون فوتبال آسیا، زمین بازی استقلال با الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا را از شماره‌یک به شماره ۲ مجموعه ورزشی ملک عبدا... جده تغییر دادند. مجموعه‌ورزشی ملک‌عبدا... جده دارای ۴ زمین فوتبال مجزا‌ست که قابلیت برگزاری مسابقات را دارد. نکته اینجاست که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در اعلام نام میزبان بازی‌های استقلال به‌صورت کلی از لفظ «مجموعه ملک‌عبدا...» جده استفاده کرده و دست سعودی‌ها را در انتخاب ورزشگاه میزبان باز گذاشته است. ورزشگاه شماره‌یک این مجموعه‌ورزشی به نام الجوهره در میان سعودی‌ها و دیگر‌عرب‌زبان‌ها شهرت دارد.
 
ورزشگاه الجوهره میزبان اصلی الاهلی در مسابقات لیگ این کشور است و ذهنیت مخاطب از انتخاب مجموعه‌ورزشی ملک عبدا... به این ورزشگاه ۶۰‌هزار‌نفری مدرن می‌رود. اما سعودی‌ها در اقدامی عجیب، سه‌شنبه‌شب اعلام کردند که زمین شماره‌۲ مجموعه‌ورزشی ملک‌عبدا... مکان برگزاری بازی است. تفاوت چمن و تجهیزات زمین شماره‌یک این مجموعه با زمین شماره‌۲ زیاد است. هنوز هیچ دلیلی برای تغییر ورزشگاه میزبان استقلال اعلام نشده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->